W 2025 roku SPOTKAMY SIĘ na salonach:


4-5 IX
Gdańsk
Uniwersytet Gdański
8-9 IX
Szczecin
Uniwersytet Szczeciński
10 IX
Opole
Uniwersytet Opolski
11-12 IX
Łódź
Politechnika Łódzka
15-16 IX
Wrocław
Politechnika Wrocławska
15-16 IX
Toruń
Uniwersytet Mikołaja Kopernika
17-18 IX
Poznań
Politechnika Poznańska
19 IX
Kielce
Politechnika Świętokrzyska
19 IX
Olsztyn
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
22-23 IX
Kraków
Uniwersytet Jagielloński
23 IX
Białystok
Uniwersytet w Białymstoku
25-26 XI
Warszawa
Szkoła Główna Handlowa
25-26 IX
Rzeszów
Uniwersytet Rzeszowski
29-30 IX
Katowice
Uniwersytet Śląski
29-30 IX
Lublin
Katolicki Uniwersytet Lubelski

Dlaczego warto?

Zaprezentowanie swojej oferty Uczelni, Firmy, Wydawnictwa, Instytucji Edukacyjnej, Regionu w Salonie Maturzystów Perspektyw to świetna okazja, aby zdobyć cenne informacje na temat dalszej edukacji i wyboru przyszłej kariery. Możesz spotkać przedstawicieli różnych uczelni, dowiedzieć się o ofertach studiów, a także porozmawiać z doradcami zawodowymi. To także doskonała szansa na nawiązanie kontaktów z innymi maturzystami, którzy mają podobne plany i aspiracje. Dodatkowo, uczestnictwo w takich wydarzeniach może pomóc w podjęciu świadomej decyzji dotyczącej przyszłości. Zapraszamy, spotkajmy się na Salonie!

Spotkajmy się na na Salonach Maturzystów 2025:

  • 4-5.09 Gdańsk, Uniwersytet Gdański
  • 8-9.09 Szczecin, Uniwersytet Szczeciński
  • 10.09 Opole, Uniwersytet Opolski
  • 11-12.09 Łódź, Politechnika Łódzka
  • 15-16.09 Wrocław, Politechnika Wrocławska
  • 15-16.09 Toruń, Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • 17-18.09 Poznań, Politechnika Poznańska
  • 19.09 Kielce, Politechnika Świętokrzyska
  • 19.09 Olsztyn, Uniwersytet Warmińsko-Mazurski
  • 22-23.09 Kraków, Uniwersytet Jagielloński w Krakowie
  • 23.09 Białystok, Uniwersytet w Białymstoku
  • 25-26.09 Warszawa, Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
  • 25-26.09 Rzeszów, Uniwersytet Rzeszowski
  • 29-30.09 Katowice, Uniwersytet Śląski w Katowicach
  • 29-30.09 Lublin, Katolicki Uniwersytet Lubelski

Korzyści z uczestnictwa w Salonie Maturzystów

  1. Dotarcie do potencjalnych studentów – wystawcy mają możliwość bezpośredniego kontaktu z maturzystami, którzy są zainteresowani dalszą edukacją a wrzesień to bardzo dobry czas na takie decyzje.
  2. To tu na Salonie matura spotyka się ze studiami – to powiązanie prezentacji maturalnych i promocji szkół. Eksperci Okręgowych Komisji Egzaminacyjnych mówią na co zwrócić uwagę, jakich błędów nie popełniać aby dobrze zdać i dostać się na wymarzone studia.
  3. Udział w Salonie to promocja oferty kształcenia i zwiększenie rekrutacji – uczelnie mają możliwość zaprezentowania  poszczególnych kierunków, programów studiów, poszczególnych Wydziałów i ich specyfiki, a od studentów poznania tajników życia studenckiego, bazy sportowej, oferty zajęć dodatkowych.
  4. Budowanie marki i zbieranie informacji zwrotnej - uczestnictwo w salonie pozwala na zwiększenie rozpoznawalności instytucji oraz budowanie pozytywnego wizerunku wśród młodzieży oraz tego czego młodzież oczekuje, czego szuka w ofercie.
  5. Interaktywność – możliwość udziału w tworzeniu programu  Salonu Maturzystów, w organizacji spotkań i warsztatów dla młodzieży
  6. Elastyczna oferta ,,szyta na miarę’’ – dopasowana do potrzeb i możliwości  oferta stoisk standardowych i indywidualnych, atrakcyjne rabaty za udział w kilku salonach
  7. Bezpośredni dostęp do zorientowanego na rozwój  młodego człowieka poszukującego ofert kurów maturalnych, językowych, zdobycia certyfikatów, kursów doszkalających, ofert wyjazdów typu work@travel, au-pair, publikacji edukacyjnych i repetytoriów.
  8. Sprawdzony organizator, 18 lat doświadczenia, ponad 1,5 miliona (dobrze) poinformowanych Maturzystów, którzy na Salonie wybrali swoją przyszłość.

Tak było w 2024 roku:

  • niemal 90 tys. maturzystów odwiedziło Salony w 15 miastach Polski
  • odbyły się 442 spotkania programowe
  • 139 Wystawców wzięło udział w ubiegłorocznej edycji Salonu i postawiliśmy 292 stoiska od małych 4 metrowych po duże 20 metrowe stoiska indywidualne.
  • Nawet 20 tysięcy odwiedzających poszczególne Salony, gdzie jego uczestnicy spędzali 3,5 godziny

 

To wszystko przemawia, że na Salonie trzeba BYĆ